Přihlásit
Mobilní verze s GPS

Rozcestníky a informační tabule v Česku a okolí.

Typ:

Šošola
U Františkovy myslivny
 rozcestník v okrese Šumperk
U Františkovy myslivny (rozcestník) Lokalitou prochází dvě značené turistické trasy Turistická trasa č. 2284 (modrá) U Františkovy myslivny – Kosaře Délka trasy: 7 km Turistická trasa č. 4812 (zelená) Nový Malín - Pod Smrčníkem - Skřítek - U Kamenné chaty Délka trasy: 26,5 km ...

Praděd-rozc.
 rozcestník v okrese Bruntál
Praděd-rozc. (rozcestník) Lokalitou prochází tři značené turistické trasy a jedna cyklotrasa Turistická trasa č. 2222 (modrá) Praděd - Kouty n/D. - Tři kameny - Branná Délka trasy: 30,5 km Turistická trasa č. 4811 (zelená) Bělá - Točník - Vřesová studánka - Petrovka - Pod Pradědem - Ovčárna – Karlova Studánka Délka trasy: 35 km Turistická trasa č. E3 - 0604 (červená) Franciska – Kladská brána – ...

mírný pokles
U Barborky
 rozcestník v okrese Bruntál
U Barborky (rozcestník) Lokalitou prochází tři značené turistické trasy a jedna cyklotrasa Turistická trasa č. E3 - 0604 (červená) Franciska – Kladská brána – Paprsek – Ramzová – Šerák – Trojmezí – Červenohorské sedlo – Švýcarna – Pod Pradědem – Ovčárna – Nad Malým kotlem – Jelení studánka Délka trasy: 58 km Turistická trasa č. 2218 (modrá) Malá Morávka - Ovčárna - Karlova studánka - Vrbno p/Pradědem ...

U Jirsáka
 rozcestník v okrese Šumperk
U Jirsáka (rozcestník) Lokalitou prochází dvě značené turistické trasy Turistická trasa č. 0623 (červená) Šumperk – Přehrada Krásné – Kamenec - Rabštejn – Bedřichov Délka trasy: 19,5 km Turistická trasa č. 7811 (žlutá) Svatá Trojice - Komňátka - Vikýřovice - Pod Rabštejnem Délka trasy: 39,5 km ...

Hadí louky
Výr
Výr (rozcestník) Lokalitou prochází dvě značené turistické trasy Turistická trasa č. 2216 (modrá) Dětřichov – Rejvíz – Edelštejn – Zlaté Hory Délka trasy: 23,5 km Turistická trasa č. 9619 (červená) Místní okruh Hornická stezka Zlaté Hory - Panna Marie Pomocná - Starohoří - Zlaté Hory Délka trasy: 17 km ...

Hřeben
Nad Petrovkou
Pod Skalníkem
Krtinec
Tvarožník
 rozcestník v okrese Semily
Rozcestí červené a žluté turistické trasy. Turistiký hraniční přechod do Polska....

Pod Obřími skalami
Buková hora
 rozcestník v okrese Děčín
Buková hora (rozcestník) Rozcestí červené a modré turistické značky nedaleko od vrcholu....

Hanušovice - žst
 rozcestník v okrese Šumperk
Hanušovice - žst (rozcestník) Lokalitou prochází dvě značené turistické trasy Turistická trasa č. 0605 (červená) Svatá Trojice – Hanušovice – Loučná nad Desnou – Nad Skřítkem – U škaredé jedle Délka trasy: 48,5 km Turistická trasa č. 2211 (modrá) Hanušovice – Velké Losiny – Sobotín – Rabštejn Délka trasy: 36,5 km ...

Pod Žárovou
 rozcestník v okrese Šumperk
Pod Žárovou (rozcestník) Lokalitou prochází jedna neznačená turistická trasa a jedna cyklotrasa U rozcestníku je bílá směrovka, která vás nasměruje k dřevěnému kostelíku v Žárové a dál do Bohdíkova Dříve tu vedla zelená turistická trasa č. 4813 (Tři kameny - Studenec - Sobotín – Vikýřovice). Trasa byla odkloněna u rozcestníku Velké Losiny- zámek. Cyklotrasa č. 6196 (zelená) Velké Losiny - Pekařov - Peka...

Pod Křížovým vrchem
 rozcestník v okrese Šumperk
Pod Křížovým vrchem (rozcestník) Lokalitou prochází jedna značená turistická trasa Turistická trasa č. 4813 (zelená) Tři kameny - Studenec - Sobotín – Vikýřovice Délka trasy: 26 km ...

Hřebenový buk
 rozcestí v okrese Liberec
Hřebenový buk (rozcestí) Křižovatka tří turistických tras, zelená je součástí systému NOVÁ HŘEBENOVKA. Křižovatkou také prochází naučná stezka Oldřichovské háje a skály. Modrá trasa od Hřebenového buku dolů do Oldřichova a podél silnice do Oldřichovského sedla a dále do Hejnic. Část od Hřebenového buku do Oldřichova je souběžná s naučnou stezkou, z Oldřichovského sedla modrá značka částečně kopíruje původní Starou pou...

Vřesová studánka
 rozcestník v okrese Šumperk
Vřesová studánka (rozcestník) Lokalitou prochází dvě značené turistické trasy Turistická trasa č. E3 - 0604 (červená) Franciska – Kladská brána – Paprsek – Ramzová – Šerák – Trojmezí – Červenohorské sedlo – Švýcarna – Pod Pradědem – Ovčárna – Nad Malým kotlem – Jelení studánka Délka trasy: 58 km Turistická trasa č. 4811 (zelená) Bělá - Točník - Vřesová studánka - Petrovka - Pod Pradědem - Ovčárna - Karlova S...

U Mechového jezírka
Rozcestník - Klamova huť
 rozcestník v okrese Blansko
Rozcestník - Klamova huť (rozcestník)  Pod Blanskem na levém břehu řeky Svitavy u mostu ke Klamově huti stojí kovový rozcestník Klubu českých turistů . Příchozímu nabízí dva směry po modré a dva směry po zelené turistické značce . Modrá značka vede hned za tratí Brno - Svitavy do kopce na Olešnici , dále údol&...

Hradiště MHD, odbočka
 rozcestník v okrese Znojmo
Hradiště MHD, odbočka (rozcestník)  Telegrafní dřevěný sloup na Hradišti je využit k připevnění směrovek zelené značky. Východním směrem značka prochází zástavbou Hradiště, kolem kostela sv. Hypolita a za posledními domy míjí kapli sv. Antonína. To už není sama , přidružily se k ní, byť na krátko, tři...

Trhoň - vrchol
 rozcestník v okrese Rokycany
Trhoň - vrchol (rozcestník)  Vrch nad Holoubkem v Brdské pahorkatině...

Řeka Jihlava
 rozcestník v okrese nezařazeno
Ladenská alej
 rozcestník v okrese Břeclav
Ladenská alej (rozcestník) Zde se nachází Bod záchrany BV 012. ...

Kostel sv. Jiří v Olší
 kostel v okrese Brno-venkov
Kostel sv. Jiří v Olší (kostel) Jádro kostela svatého Jiří pochází z 15. století. Dnes jednolodní budova s hranolovou věří si uchovala pevnostní ráz. Kostel byl později barokně přestavěn a jeho současná podoba je důsledkem přestaveb z roku 1905. Generální oprava kostela byla provedena v roce 1997 z prostředků obce. Kostel je státem chráněnou kulturní památkou....

Nad Václavovem
Tři kameny
Tři kameny (rozcestník) Rozcestník pod vrcholem Tří Kamenů. Je to skalnatý suk z něhož se pak naskytne pěkný výhled, jak na Jeseníky, tak i na Kralický Sněžník. Pod vrcholem se nachází pramen s léčivou vodou.  ...

Vrcholový rozcestník - Keprník
 rozcestník v okrese Jeseník
Vrcholový rozcestník - Keprník (rozcestník) Rozcestník na červené turisické značce vedoucí z Červenohorského sedla na Šerák u vrcholu čtvrté nejvyšší hory Hrubého Jeseníku. ...

Zlatník
 rozcestník v okrese Šumperk
nad obcí Bludov směr Háj....

velký pokles
Červenovodské sedlo
 rozcestník v okrese Ústí nad Orlicí
Červenovodské sedlo (rozcestník) Sníženina mezi Suchým vrchem a Bukovou horou, kudy dnes prochází zemská hranice mezi Čechami a Moravou....

mírný pokles
Mírov - bus
Pivonín
Bouda - pevnost
 rozcestník v okrese Ústí nad Orlicí
Bouda - pevnost (rozcestník) U rozcestníku se nachází hezký přístřešek s posezením. Je zde  také Bod záchrany UO 026. ...

velký nárůst
Rohelská bouda
Rohle - bus
Pod Janoušovem
 rozcestník v okrese Ústí nad Orlicí

Strana: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, max - 12,      předchozíPředchozí   Dalšídalší

(c) 2003-2020 M.Kamler - KrasneCesko.cz   *  Kopírování obsahu a fotografií jen se souhlasem autorů!
Verze pro zařízení s GPS (mobily, tablety)